نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دیبالا همه را غافلگیر می کند؟!

دیبالا همه را غافلگیر می کند؟!

یوونتوسی ها در حال برگزاری تور آسیایی خود هستند و چند بازیکن یووه نظیر پائولو دیبالا هنوز در تعطیلات هستند و به زودی راهی تورین می شوند تا در تمرینات پیش فصل حاضر شوند.

 

در این میان حساسیت های ویژه ای بر روی نام پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس وجود دارد و او با چند پیشنهاد جالب توجه رو به رو شده و هنوز سرنوشت نهایی وی مشخص نیست.

 

گازتا در گزارشی نوشت:

 

دیبالا در هفته های گذشته با پیشنهاداتی از سوی اینتر میلان و منچستر یونایتد رو به رو شده ولی واکنشی به این موضوع نشان نداد تا اینکه امروز باشگاه تاتنهام نیز از علاقه ی خود برای خرید دیبالا سخن گفت و حالا همه چیز به تصمیم دیبالا بستگی دارد.

 

گازتا در ادامه نوشت:

 

دیبالا به زودی راهی تورین می شود و باید منتظر مذاکره ی مستقیم این بازیکن با ساری سرمربی جدید تیم یوونتوس باشیم و در صورتی که دیبالا از جایگاه خود در ترکیب یووه احساس امنیت نکند، ممکن است یک دفعه همه را غافلگیر کند.

 
یوونتوس، یووه، بانوی پیر، رونالدو، یوونتوسی، رونالدو، کریس، کریس رونالدو، سیاه و سفید، فوتبال، ایتالیا، سایت هواداران یوونتوس، یونتوس ایران، فابیو پاراتیچی، دلیخت، خرید لباس یوونتوس، خرید پیراهن یوونتوس، خرید لباس یوونتوس 2018، خرید لباس یوونتوس 2019، هواداران یوونتوس، یوونتوس دات ای ار، نماینده یووه، یوونتوسی های ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: